الجمعة، 7 سبتمبر 2007

النكت دي لبابا حسني


مره الريس بابا حسني طبعا بيسال وزير الصحه بيقولوا ايه اخبار المستشفيات قاله كله تمام قاله طيب انا هانزل اطمن بنفسي فنزل مستشفي المجانين فسال واحد مجنون بيقوله انت مجنون ولا عاقل ؟ قاله انا عاقل قاله طيب انا هاسالك حبة اسئله لو جوبت عليها هاخليهم يخرجوك

اول سؤال: بيقولوا انا ولا جمال عبد الناصر؟

قالوا انت طبعا ياريس


قاله ليه؟

قاله عشان جمال كان بيخاف من امريكا

تاني سؤال: قاله انا ولا السادات؟

قاله انت طبعا يا ريس

قاله ليه ؟

قاله السادات كان بيخاف من روسيا

تالت سؤال: طيب انا ولا عمربن الخطاب ؟

قاله انت طبعا يا ريس

قاله ليه؟

قاله عمروبن الخطاب كان بيخاف من ربنا انت لا

0000000000

مره بابا حسني كان راكب طيارة هو وماما سوزان والواد جمال ابنه طبعا علاء كان مقضيها بابا حسني قام قايل هارمي مائة جنيه واللي هاينط وراها يجيبها هاسعده سعد الدنيا كله فقالت له سوزان ارمي خمسين وخمسين وتسعد اتنين فرد جمال وقاله ارمي خمس عشرينات واسعد خمس افراد فرد الطيار وقاله ارمي نفسك وتسعد ثمانون مليون مصري
0000000000000

هناك تعليق واحد:

غير معرف يقول...

هاااااااااااى انا فرحانة بيكوا اوى يا شباب وبشجعكوا انكوا تكتبوا اكتر واكتر حلو اوى النكت دية
aslyalove@yahoo.com
yoyo_love1112@hotmail.com

من اختكوا يويو